Maximera ditt deltagande

Se till att synas på SFF

Vi på Stockholm Furniture Fair delar med oss av våra bästa tips på hur ni som varumärke kan öka er synlighet — både inför och under mässan. Charlotta Lindh, PR Manager, ger konkreta råd kring hur ni lyckas med ert PR-arbete, medan Tina Larsson, Marknadsansvarig, delar med sig av marknadsföring som gör skillnad. Utforska våra olika möjligheter av digital och fysisk närvaro nedan. Kontakta våra säljare för aktuella priser och mer information.

 

Charlotta Lindh, PR Manager

Få ut mer av ert deltagande genom det internationella pressprogrammet, bildmaterial och aktiviteter i montern. Dela gärna nyheter eller annan information med oss i god tid – det hjälper oss att lyfta ert deltagande i media.

 

Tina Larsson, marknadsansvarig

Öka er synlighet via våra digitala kanaler, sociala medier och exponering på plats — vi visar hur ni når ut där besökarna är.

Digital närvaro

Se till att marknadsföra er medverkan på Stockholm Furniture Fair genom synlighet i våra digitala kanaler.

→ Sociala medier

Med visuellt fokus når du via @sthlmfurnfair ut till 85.600 följare på Instagram.

→ Nyhetsbrev

Berätta att du är på plats i februari genom vårt nyhetsbrev som går till 50.000 tidigare och kommande besökare och utställare.

 

Besökare på mässan utforskar design genom VR.
Bilden visar en stor digital skylt som hänvisar till Hall C.

Digitala skyltar

Våra digitala skyltar ger ditt budskap kreativ exponering från parkering och entré till mässhallarna. Vi skräddarsyr lösningar för ökad synlighet och starka intryck – anpassat efter er budget.

SFF i media

Porträtt på Faye Toogood, tar dig vidare till WWDs artikel.

WWD

“Stockholm Comes Alive With Boundary-pushing Designs as Brands Focus on High-end.”

Bild från David Taylors utställning, tar dig vidare till Financial Times artikel.

Financial Times

“Stockholm Design Week: tales of the unexpected.”

Bild från Tarketts showroom, tar dig vidare till Hypebeasts artikel.

Hypebeast

“15 Things We Loved From Stockholm Design Week. From a convivial conversation pit to a so-called “book monster.”

SFF 2025

73:e

Upplagan

+15t

Besökare

+85,5t

Instagramföljare

+700

Pressklipp

+400t

Sidvisningar

+50t

Prenumeranter

+3t

LinkedInföljare

+28t

Facebookföljare

Har du frågor? Kontakta oss.

Sales Manager David Jawette.

Sales Manager

Sales Manager Rickard Dahlin.

Sales Manager / Key Account

Sales Manager Madeleine Rosendahl.

Sales Manager

Sales Manager Liz Lennhammer.

Sales Manager

Liz Lennhammer

Skicka e-post
+46 70 789 42 90