Maximera ert deltagande

Se till att synas på SFF

Vi på Stockholm Furniture Fair delar med oss av våra bästa tips på hur ni som varumärke kan öka er synlighet – både inför och under mässan. Charlotta Lindh, PR Manager, ger konkreta råd kring hur ni lyckas med ert PR-arbete, medan Tina Larsson, Marknadsansvarig, delar med sig av marknadsföring som gör skillnad.

 

Charlotta Lindh, PR Manager

Få ut mer av ert deltagande genom det internationella pressprogrammet, bildmaterial och aktiviteter i montern. Dela gärna nyheter eller annan information med oss i god tid – det hjälper oss att lyfta ert deltagande i media.

 

Tina Larsson, marknadsansvarig

Öka er synlighet via våra digitala kanaler, sociala medier och exponering på plats – vi visar hur ni når ut där besökarna är.

SFF i media

Porträtt på Faye Toogood, tar dig vidare till WWDs artikel.

WWD

“Stockholm Comes Alive With Boundary-pushing Designs as Brands Focus on High-end.”

Bild från David Taylors utställning, tar dig vidare till Financial Times artikel.

Financial Times

“Stockholm Design Week: tales of the unexpected.”

Bild från Tarketts showroom, tar dig vidare till Hypebeasts artikel.

Hypebeast

“15 Things We Loved From Stockholm Design Week. From a convivial conversation pit to a so-called “book monster.”

SFF 2025

73:e

Upplagan

+15t

Besökare

+85t

Instagramföljare

+700

Pressklipp

+400t

Sidvisningar

+50t

Prenumeranter

+3t

LinkedInföljare

+28t

Facebookföljare